NL-Parking.nl

Caravanstalling aan de Costa Dorada

Voorwaarden


Voorwaarden breng service:


  • Minimaal 2 weken (het liefst eerder) voor de gewenste datum, doorgeven wanneer de caravan gebracht moet worden en naar welke camping.
  • Wanneer u bij de camping bent contact opnemen met nummer +31 (0)618425078, uw caravan wordt zo snel mogelijk gebracht. Het heeft geen zin om eerder te bellen aangezien u niet weet of de plek al vrij is.
  • Transport kosten dienen vooraf betaald te zijn.
  • De caravan wordt aan de klant afgeleverd, als dit niet mogelijk is graag vooraf met ons overleggen.


Voorwaarden haal service:


  • Minimaal 2 weken (het liefst eerder) voor de gewenste datum, doorgeven wanneer de caravan gehaald moet worden en van welke camping.
  • Transport kosten dienen vooraf betaald te zijn.
  • De caravan wordt bij de klant opgehaald als dit niet mogelijk is graag vooraf met ons overleggen.
  • De caravan dient klaar te staan, dwz, pootjes omhoog gedraaid en de dissel zo, dat de chauffeur makkelijk aan kan koppelen. De chauffeur is altijd alleen en kan onmogelijk een zware caravan draaien.


Voorwaarden koelkast verhuur:

  • Koelkast verhuur is uitsluitend voor klanten van NL-Parking.
  • Minimale huurperiode is 7 dagen.
  • Het volledige huurbedrag dient vooraf per bank betaald te zijn.
  •  De koelkasten worden schoon en in goede staat bij u afgeleverd. Deze moet in dezelfde staat worden teruggegeven. Dat wil zeggen schoon, ontdooit en werkend.
  • Als het product eerder wordt teruggegeven dan de overeengekomen datum, is er geen terugbetaling mogelijk.
  • Er dient een borg betaald te worden van 30 Euro.
  • Eventuele schade, het gebrek aan netheid, kapotte onderdelen, enz.. behoud  “NL-Parking” het recht om dit van de borg in mindering te brengen.
  • De koelkast wordt opgehaald op de afgesproken datum en tijd. Na controle van de staat en of deze is schoongemaakt, wordt de borg aan u terugbetaald.
  • Wanneer de koelkast tijdens de huurperiode onverhoopt stuk gaat, neem dan contact met ons op en wij zullen het product zo snel mogelijk vervangen.
  • In geval van verandering van de reservering, moet u ons dit per e-mail melden en wij zullen u een nieuwe bevestiging toesturen.